Forum Newcastle United Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyZaloguj
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 4
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
VIII Zlot fanów Newcastle United - Słupia 2010 - 12-15.08
Autor Wiadomość

Odpowiedz z cytatem
Post VIII Zlot fanów Newcastle United - Słupia 2010 - 12-15.08 


Chciałbym poinformować, że VIII już Zlot Fanów NUFC odbędzie się w tym roku w miejscowości Słupia w gminie Szczutowo (w połowie drogi między Sierpcem a Rypinem) w dniach 12-15 sierpnia 2010.

Nocleg przewidziany jest w domkach letniskowych ośrodka wypoczynkowego Banderoza Romix nad Jeziorem Urszulewskim.
http://banderozaromix2.ubf.pl/news.php

Na terenie ośrodka znajduje się :
-Plaża
-na plaży jest plac zabaw dla dzieci
-bar (np. hamburgery, lody, piwo)
-wiata z ławkami i stolikami na plaży
-molo z parasolami i ławkami
-podest do tańczenia (organizujemy imprezy nocne)
-WC (natryski, umywalki i ubikacje)
-12 domków piętrowych
-sprzęt wodny (rowery wodne, kajaki, kula wodna itd.)
-parking
-pole kempingowe
-pole namiotowe
-kąpielisko strzeżone

Wyposażenie domków (domki pięcioosobowe)
-kuchenne(talerze, szklanki, sztućce, patelnie, garnki, czajnik, kuchenka itd.)
-5 tapczaników
-stolik
-UWAGA! W wyposażeniu domków nie ma pościeli(pościel własna)

Koszt 3 noclegów (bez wyżywienia) wynosi 60 zł od osoby.

Wpłaty, równoznaczne z uczestnictwem w zlocie, proszę kierować na konto:

Krzysztof Wiśniewski

18 1140 2004 0000 3802 5970 7932

W tytule przelewu podając nick.


Ilość miejsc ograniczona! Decyduje kolejność wpłat.

Lista uczestników:


1. Eljot 60 zł
2. Borys 60 zł
3. Pepel 60 zł
4. Woody 60 zł
5. Dajer 60 zł
6. Schwarzer 60 zł
7. Bartek 60 zł
8. RIQ 60 zł
9. Crouch 60 zł
10. Adi 60 zł
11. Papug 60 zł



Ostatnio zmieniony przez ViSNiAL vel Eljot dnia 12.08.2012 23:38, w całości zmieniany 15 razy
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG

Odpowiedz z cytatem
Post  
Jakieś boisko do piłki jest ?? Nie chce m i się wierzyć że nie będziemy grali piłkę.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG

Odpowiedz z cytatem
Post  
mamut vel Homer napisał:
Jakieś boisko do piłki jest ?? Nie chce m i się wierzyć że nie będziemy grali piłkę.


jest ponoć dość blisko tak więc spokojnie zagramy też w piłkę  Cool

ViSNiAL vel Eljot napisał:
Uiszczenie opłaty do 13 czerwca gwarantuje pewne miejsce i uczestnictwo w zlocie z zapewnionym noclegiem, a nam umożliwi wpłacenie zaliczki równoznaczne z rezerwacją odpowiedniej liczby domków. Pamiętajmy, że jest to wakacyjno-letni okres![/b]

Istnieje również możliwość przekazania mi gotówki w następny weekend przy okazji Turnieju Kibiców w Kalwarii Zebrzydowskiej.


Czy są osoby z którymi nie spotkam się w Kalwarii, a zamierzają wybrać się na sierpniowy zlot, ale nie są w stanie do niedzieli przelać opłaty 60 zł?

Jeśli bowiem nie będzie jakiejkolwiek reakcji z Waszej strony, a łącznie do końca tygodnia nie uzbiera się więcej niż 10 osób, z czego przynajmniej połowa musi wpłacić kasę, to zostaną zarezerwowane maksymalnie 2 domki czyli tylko 10 miejsc noclegowych.


Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG

Odpowiedz z cytatem
Post  
...do 10-tego czekam na wypłatę także jutro powinienem zrobić przelew.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Odpowiedz z cytatem
Post  
ok, dzięki Pepel za info.

Przy tej okazji mam prośbę, że jeśli nawet będziecie w Kalwarii, a macie możliwość zrobienia przelewu jeszcze w tym tygodniu to będę wdzięczny. Ta opcja gotówki na miejscu to raczej w ostateczności  Smile bo do tej pory nie zanotowałem jeszcze żadnej wpłaty na koncie.

Ponawiam również pytanie o letni zlot do nieobecnych w Kalwarii. Mamut jak np. z Tobą? A reszta osób? Na daną chwilę wiem tylko, że Borys się wybiera

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG

Odpowiedz z cytatem
Post  
Cytat:
Czy są osoby z którymi nie spotkam się w Kalwarii, a zamierzają wybrać się na sierpniowy zlot, ale nie są w stanie do niedzieli przelać opłaty 60 zł?

Ja raczej pojawie sie ale nie bede przed 13 czerwca tego na 100% pewny zeby moc juz wplacic kase.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG

Odpowiedz z cytatem
Post  
ja będę wujek

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG

Odpowiedz z cytatem
Post  
ViSNiAL vel Eljot napisał:
Czy są osoby z którymi nie spotkam się w Kalwarii, a zamierzają wybrać się na sierpniowy zlot, ale nie są w stanie do niedzieli przelać opłaty 60 zł?

Ja się do takich osób zaliczam. Musiałoby się coś nieoczekiwanego wydarzyć, żebym zmienił plany i nie przyjechał.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG

Odpowiedz z cytatem
Post  
jednak plany uległy zmianie, i nie będę mógł się pojawić.
pozdro, miłej zabawy!

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG

Odpowiedz z cytatem
Post  
Może by tak ktoś umieścił info na głównej stronie o zlocie to może zainteresowanie się zwęszy

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG

Odpowiedz z cytatem
Post  
News na głównej jak widać już jest. Dzięki Marcin

Dziękuję też wszystkim, którzy już dokonali wpłat. Dziś wyjdzie zaliczka, która zarezerwuję nam 3 domki, czyli oficjalnie 15 miejsc noclegowych

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG

Odpowiedz z cytatem
Post  
ja się piszę

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Odpowiedz z cytatem
Post  
zaliczka doszla, z koldrami niestety moze byc problem wiec spiwory jak najbardziej wskazane ale jest lodowka na zimne bro i nie tylko

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Odpowiedz z cytatem
Post  
Eljot, daj mi prosze do konca tygodnia czas na zastanowienie sie.

Jak cos to bym byl z kumplem jeszcze!

Dodano po 1 minutach:

 i jeszcze niech ktos mi powie - czy wlasciciele tego miejsca sa wystarczajaco odpowiedzialni piszac nam, ze JEST MIEJSCE DO TANCZENIA?

Mysle, ze Borys-Dance moze byc hitem...

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG

Odpowiedz z cytatem
Post  
zwłaszcza jak zatańczy i zaśpiewa  Wink

a tak poza tym Kejsper to tu się nie ma co zastanawiać, musisz być i już  Cool


już wiemy też, że w weekend zlotu gramy w pierszej kolejce z Man U na OT więc jest spora szansa, iż jakaś TV będzie transmitować

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG

Odpowiedz z cytatem
Post  
mecz jest w pon ... ogladamy w slupii czy w farszafie  Cool ??

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG

Odpowiedz z cytatem
Post  
borys napisał:
mecz jest w pon ... ogladamy w slupii czy w farszafie  Cool ??


ty oglądasz w Karłowicach  Laughing  Laughing

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Odpowiedz z cytatem
Post  
Marcin napisał:
Ja raczej pojawie sie ale nie bede przed 13 czerwca tego na 100% pewny zeby moc juz wplacic kase.

Niestety jednak nie bede mogl sie pojawic na tym zjezdzie.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer GG

Odpowiedz z cytatem
Post  
Szkoda Marcin. Mam jednak nadzieję, że jeszcze kilka osób dobije do listy uczestników. Generalnie czekam na wpłaty do końca lipca. Jeśli do tego czasu nie będzie widoku na kompletne zapełnienie 3 domków to zwalniamy jeden. Myślę, że te 2-3 tygodnie przed zlotem,  spokojnie można ostatecznie ogarnąć swój przyjazd na zlot i określić się wpłacając 60 zł - niewygórowaną jednak opłatę jak za 3 noce.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer GG

Odpowiedz z cytatem
Post  
Oj coś na razie słabo idą wpłaty na zlot mam nadzieję że z 15 osób się zbierze Smile

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer GG
Wyświetl posty z ostatnich:
Odpowiedz do tematu Strona 1 z 4
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny

 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach