Nastepny mecz

Everton FC

Newcastle United

-:-
 
21.01.2020
Goodison Park, Liverpool

Ostatni mecz

Newcastle United

Chelsea Londyn 1-0
 
18.01.2020
St. James' Park, Newcastle

Tabela Championship

LpDrużynaMeczePunkty
1.Liverpool FC 1543
2.Leicester City 1535
3.Manchester City 1532
4.Chelsea Londyn 1529
5.Wolverhampton 1523
6.Manchester United 1521

Cała tabela

Logowanie

 
 

Przypomnij hasło

Zarejestruj się

Nie jesteś jeszcze zarejestrowany?
Zrób to teraz i zostań pełnoprawnym użytkownikiem Serwisu Newcastle United!

 

Newcastle United Aktualności

Raport: Wolverhampton - Newcastle United 1:1

2020-01-11 15:59:56 Dodał: MarcinKomentarze: 47

Serwis Newcastle United - NUFC PLPrzedstawiamy oceny Sky Sports i skrót meczu z Wolverhampton.

Wolverhampton - Newcastle United 1:1
Dendoncker 14' - Almiron 7'

Składy

Newcastle: Dubravka, Clark, Dummett, Fernandez, Willems, Hayden, Matty Longstaff, Sean Longstaff, Almiron, Gayle, Joelinton

Ławka: Darlow, Carroll, Ritchie, Lejeune, Atsu, Watts, Allan

Wolverhampton: Patricio, Doherty, Coady, Saiss, Jonny, Dendoncker, Moutinho, Neves, Neto, Traore, Jimenez

Ławka: Ruddy, Bennett, Gibbs-White, Vinagre, Kilman, Ashley-Seal, Buur

Oceny Sky Sports

Wolves: Patricio (6), Doherty (6), Coady (6), Saiss (6), Jonny (6), Dendoncker (7), Moutinho (5), Neves (5), Neto (5), Traore (6), Jimenez (5)

Zmiany: Vinagre (5)

Newcastle: Dubravka (7), Clark (7), Dummett (5), Fernandez (7), Willems (6), Hayden (6), Matty Longstaff (6), Sean Longstaff (7), Almiron (7), Gayle (5), Joelinton (5)

Zmiany: Lejeune (6), Atsu (5), Carroll (5)

Zawodnik meczu: Martin Dubravka

Skrót

 

Komentarze:

 
cionek cionek 2020-01-11 16:06:48

Ale to w naszym trenerze naprawde szanuje. Szuka rozwiazan

 
 
 
Fan Michaela Fan Michaela 2020-01-11 16:07:51

ALMIRON!!!!!!!! Piekna akcja!

 
 
 
grzybek666 grzybek666 2020-01-11 16:08:40

Dzieciak sie rozstrzelal

 
 
 
Wiktoress Wiktoress 2020-01-11 16:09:19

Ale akcja WoW !Miggyyy!

 
 
 
grzybek666 grzybek666 2020-01-11 16:10:56

Almiron dzis napakowany jak tania kiełbasa z marketu 😀 oby tak dalej, pora w koncu grac ma swoim dobrym poziomie

 
 
 
mostostal mostostal 2020-01-11 16:09:31

Almiron póki co one man army

 
 
 
grzybek666 grzybek666 2020-01-11 16:12:08

Kolejna kontuzja... dummet sobie noebpogral dlugo

 
 
 
cionek cionek 2020-01-11 16:12:56

dacie jakis link?

 
 
 
Fan Michaela Fan Michaela 2020-01-11 16:13:04

No to będzemy mieć bombę z tyłu, która w każdej chwili moze wybuchnac... Straszna szkoda Dummetta. Obrona z nim funkcjonowała bardzo dobrze :/

 
 
 
grzybek666 grzybek666 2020-01-11 16:13:32

Powinni pozwalniac tych, co sa odpowiedzialni za przygotowanie fizyczne do sezonu

 
 
 
Fan Michaela Fan Michaela 2020-01-11 16:13:16

http://strims.world/Wo
lvesNewcastleUnited.ph
p?source=4

 
 
 
grzybek666 grzybek666 2020-01-11 16:14:58

Szybko remis

 
 
 
grzybek666 grzybek666 2020-01-11 16:16:13

Znowu dziecinne błędy w kryciu. Z taką grą obronną przegramy to spotkanie.

 
 
 
piotrm piotrm 2020-01-11 16:17:14

Za szybko strzelili. Teraz wpierdol dostaną. ;/

 
 
 
grzybek666 grzybek666 2020-01-11 16:18:55

Dawno nie mielismy tak szklanych piłkarzy

 
 
 
mostostal mostostal 2020-01-11 16:29:24

Zawodników nam chyba nie starczy

 
 
 
jurdzi jurdzi 2020-01-11 16:30:02

No kurwa mac kto odpowiada za przygotowanie tych piłkarzy!? To jest jakaś paranoja

 
 
 
grzybek666 grzybek666 2020-01-11 16:30:25

Kaleki

 
 
 
kosa kosa 2020-01-11 16:30:42

nASTEPNY MASAKRA!

 
 
 
kosa kosa 2020-01-11 16:31:57

Fernandez masakra znowu gubi krycie przy golu

 
 
 
cionek cionek 2020-01-11 16:35:48

Wow Dubravka interwencja sezonu

 
 
 
kosa kosa 2020-01-11 16:40:04

Moze wpusci Matta ritchiego

 
 
 
kosa kosa 2020-01-11 16:42:31

ZULINTON PADAKA TEZ SIEDZI JUZ Z DUPA

 
 
 
kosa kosa 2020-01-11 16:43:03

Przeciez to jest kurwa smiech na sali !!!

 
 
 
kosa kosa 2020-01-11 16:55:03

Jak bedzie remis to bedzie cud! A te kontuzje to parodia!proponuje nowa nazwe dla tej druzyny GLASS UNITED.

 
 
 
Wiktoress Wiktoress 2020-01-11 16:59:51

Mamy się czym martwić ,Adama robi z naszymi obrońcami co chce...
Ale szacun dla Dubravki za tą genialną interwencje

 
 
 
kosa kosa 2020-01-11 17:00:58

Żle to wyglada !Moze nasi dostaja wycisk na treningach i tego sa efekty

 
 
 
kosa kosa 2020-01-11 17:04:24

Miej Boże Sroki w opiece na druga połowe!!AMEN :)

 
 
 
grzybek666 grzybek666 2020-01-11 17:11:29

Gramy fatalnie. Jak zwykle

 
 
 
cionek cionek 2020-01-11 17:14:16

Atsu to dramat. Razem z Gayle powinni odejsc lige nizej

 
 
 
kosa kosa 2020-01-11 17:16:05

Czemu w tym klubie sa tak skapi ludzie:(

 
 
 
kosa kosa 2020-01-11 17:19:51

Transfery beda??
Czy znowu bedziemy sie bic przed spadkiem???????????

 
 
 
kosa kosa 2020-01-11 17:21:39

Lookman przyjdzie?Wie ktos moze

 
 
 
Fan Michaela Fan Michaela 2020-01-11 17:34:11

Zmiana na Carrolla JUZ. Na co czekać??

 
 
 
kosa kosa 2020-01-11 17:40:02

Dubravka dobrze dzis!

 
 
 
kosa kosa 2020-01-11 17:42:42

W koncu padaka schodzi!Niewiem czemu nie zagramy 4-4-2!!!tylko ciagle 5-4-1 lub 4-5-1

 
 
 
kosa kosa 2020-01-11 17:46:11

W pizdu z tymi czarnymi!!!!!gubia pilke i gina jako pierwsi

 
 
 
mishka mishka 2020-01-11 17:48:00

Przecież my notorycznie mamy problemy z kontuzjami, z choinki sie urwaliscie? Caly ten sztab powinni wyjebac 10 lat temu

 
 
 
kosa kosa 2020-01-11 17:50:14

Nastepnym mecz cwelski londyn

 
 
 
kosa kosa 2020-01-11 17:51:13

Caroll to chociaz głowe wsadzi i walczy a ten zulinton nedza w chuj!

 
 
 
Fan Michaela Fan Michaela 2020-01-11 17:56:59

Remis to bardzo duzo takim składem. Atsu, Joelinton i Heyden najgorzej. Haydena mozna rozgrzeszac, bo to nie jego pozycja.

 
 
 
kosa kosa 2020-01-11 17:57:30

Brawo za remis !Brawa dla Dubravki!Cieszy punkt:)!

 
 
 
grzybek666 grzybek666 2020-01-11 17:58:43

Brawo dla Dubravki za uratowanie punktu

 
 
 
cionek cionek 2020-01-11 18:27:54

Dołączamy do puli punktow ktore nie powinny sie wydarzyc

 
 
 
Baczek Baczek 2020-01-11 21:50:41

Mówiłem, że Almironowi trzeba dać szansę. Dobrze, że urwaliśmy punkt. :)

 
 
 
Lopo Lopo 2020-01-11 23:12:55

Jeden z lepszych męczy w tym sezonie, ważny 1 punkt z starciu z wyżej notowanym przeciwnikiem, brak błędów w obronie, świetna postawa dubravki! Taki Traore by nam się przydał, niezły dzik😅 ci Portugalczycy niezwykle delikatnie...źulinton jak zwykle bez pomysłu i osamotniony, Almiron MOTM

 
 
 
gtamobi gtamobi 2020-01-14 17:53:07

Brawo brawo! .

 
 

Wróć do newsów


 

Zaloguj się i dodaj komentarz:

 

Login:

 

Hasło:

 

Treść:

 

Regulamin